Monday, October 18, 2010

second meet

9 october 2010

MOWNINK everybody..!
em pagi tu aku bangun dengan penuh semangat..
capai towel,msok bathroom debak debukk dengan lajunye aku mandi,gosok gigi,sental sane sini..
dengan pantasnye aku capai fon trus taip msj
'abg,bby da otw g kedai..arini bby kje..! '
ooyeeahhh...then angkat kaki lambung g kedai mcm biase..
siapkan kjepe yg patot..

lallalal...~
smbil nyanyi lagu i love the way you lie..hahaha

cup cakes 

rasyeeq love alina

stengah jam kemudian
taraaa....!
wow ni lah hasil die..

jam telah menunjukkan pkul 10pagi..
aku tau rasyeeq da betolak dari mlake..aku msj die cm bese,cam ta de pe bnde yg blaku..hahha
aku cabut dari kedai drive laju2 mcm f1..
makcik yg tengah jalan pakai kain pon ley tecabut lah kain die..punye dasyat aku drive..
balik uma aku siap2 make up sume then lokasi ke tmn jase tuk pick up esha..
then lari ke taman medan angkut lak si budak wani tu..
then last location ke tmn mlati pick up nik!

jeng jeng jeng...
tgah syok2 msj uh rasyeeq ley plak bantai tdo..
perghh ag senang la kje aku..hahha
aku twos kol helmi sbb nk coverline la konon..
aku twos pecut g BUKIT JALIL..
time otw nk ke bukit jalil uh helmi msj die kt mlake lagi otw nk g UITM lendu nk amek mmbe..
hadoii..lmbt ag la jwbnye..
em aku n the geng pon jln2 g carefour dulu..
at carefour..
lepak-lepak dulu...
masing2 kebosanan melande!

excited nk amek rasyeeq..hahha
hah mase makin tibe tok aku jmpe laki aku..
perghh agak berdebar la an..
helmi text,die ckp da smpi tol sg besi..lagi la aku nervous..
mmbe aku siap make up2 lagi..mcm la nk jmpe boifren downg..hahha
over taw!

then RASYEEQ da smpi..
helmi ngn rasyeeq dtg kt pintu aku..aku tros bukak then tros sergah ...
KERENGGA...!!!! imissyou...
wahh aku pon ckp la..abgggg..
tp dengan muke bwu bgun die yg tgah blurr tuh pon salam aku..
wahhh hepy gler time tuh..
da msok kete pon muke die still blur..hahhah
ta pe la abg bby paham situasi abg yg agak blur tuh kan..hahha

selepas itu,wahh ayt aku bukan maen skema ag..hahha
kitowng pon gerak la g uma Helmi sbb uma die de wat open house..bahse mlayunye rumah terbuke..
perlu ke aku nk ckp??hhhaha
ahh abaikan je la..time otw g helmi tu..helmi klam kbot nk call mama die.
then fon die beh bateri plak..tukar la sim ngn rasyeeq,dan2 tu la bateri si helmi tu jatuh..
hadoii..rasyeeq terabe2 nk cr bateri,then aku ckp ta yah cr t aku yg cr..
fuhh! seb bek ta kntoi..sbb kek kat bwh seat die je..hahha
pandai aku cover..yeesss! mission complete ag..
kitowng smpi twos la mkn..kebulor masing2 bab sume ta mkn ag..sgup ikat prot 
sbb nk tgu rasyeeq ngn helmi smpi..sbb da jnji nk mkn same2..

setibanye di rumah 
HELMI

sampai2 twos makan..
hahahha


hohohoo
aku kenyang gler..
nasi+ayam+airmirinda merah
sedapp ooo...rugi sape ta join..hihih
dah beh makan pe ag..charlobete ah..ta reti2 ag..
ta pe bibik uma helmi ramai,so ta yah susa2 nk basuh pinggan..hahaha
em lupe plak nk cite..time rasyeeq g amek aym
 tu aku pon ckt2 panggil helmi suh g kt kete aku amek kek!
so mission complete!
hah cmtu la cte die..pandai helmi coverkan tuk aku..
thankz bapak!

jam sudah menunjukkan pukul 5.30..
so nk ta nak kitowng kne gerak la kan??beh uh nk wat pe ag an an an?
hahhaha
so kitowng pon nek la kete..aku ngn rasyeeq duk depan..
hahhh nk tgokk??

see..saje aku nk tunjuk takot korang ta cye plak kang..
masing2 excited nk g KLCC..hahha
tgok la excited sgt smpi tertido2..hahha
wani ohh wani..

yeaayyy da smpi klcc pon akhirnya..
kul 7 smpi klcc!

mase smpi klcc tuh kitowng twos nek ats tuk bli tiket wayang..
nk tgok cter 
jangan pandang blakang congkak2!
tunggu punye tunggu em tiket wayang kul 8.30..
so kitowng amek mse uh tok jalan2 smbil usha port tuk celebrated party..hihi
jalan2 smbil snap pic..

hohohhhoh
sebok nk tonggek jugakk..hahha
hihih...
hahha momok!

pas da beh begambar sume kitowng pon masok la klcc blk nk tgok wyg..
then pas abis wyg kitowng gerak blk g tasek..sbb ta taw nk g ane..
nk tgu kul 12 tu bpk la lmbat!
nak ta nk bowak2 la..cite ksh silam la bagai..hahha


10.10.10
jam dah menunjukkan pukul 12..
bemakne aku ngn rasyeeq??
wink wink..

maka rasmilah aku milik
ahmad rasyeeq amzari


di saksikan dengan pesta bunga api..
hohoho amat bermakne bg diriku..
dirimu sungguh bermakne dalam hidupku..=P
cheeewaaahhhh..


lepastu,kitowng pon gerak g titiwangsa
saat aku dilamar oleh kerengga!
hahhah die da jd ta betol sbb badan da menggigil..


taraaaa...!
special for u honey!
kitowng pon potong la kek ni..
sah sah??
ofcourse la sah diwalikan oleh bapak 
HELMI..
aksi suap menyuap..
ni suap dengan penuh kasih syg ni..
hah ni yg bez ni..ade ke ptot make up kan aku dgn krim..
hahhaha ingt ley lepas ke..?
padan muke kne balik..hahahha
BABYY....iloveyousomuch..
yeke nie??
abggg,iloveyoutoosomuch...
muuaaahhhxxxx...
mmbe2 juge turut serta mencium aku..hahahah
thankz babe!
iloveyouall..
thankz dude!
ni je yg sempat wat..huhuhu..
 "kisah kerengga dan si kumbang"

now kowang da taw an cmne cite antara aku dan si dia..
iloveyousomuch sayang..
hope we still together ever n ever..i ta mintak banyak2 dari u syg..i hanye mintak 
u jujur dan ikhlas tuk menyintai i..wahhh ayat aku ta ley blah la gile..hahhahha
walaupun kau jauh tp dekat dihati..
kejujuran itu amat penting bg semua manusia yg idup dalam dunia ni..
keikhlasan dalam sesuatu perhubungan itu perlu dijage..
aku sayang kau gile-gile..
aku hepy gler dapat knl ngn kau..dan sampai skarang aku stil ta percaye yg kau pilih aku sbagai teman hidup kau n teman  suke dan duka kau..kau simpan aku dalam hati kau yg suci tuh..
suci la sgt kan..ta payah nk suci sgt la kan..hahahha

i sayang you sangat2..
you tetap menjadi kerengga i sampai bile2..



2 comments:

  1. OUHH , mcm tue , so sweet story tntng awk n dye . HAHA . im happy for you iena . hrp bia kekl laa ye . ;)

    ReplyDelete
  2. hihihi..thankz dear..
    hope kitowng kekal la...doa2 kan la ye..

    ReplyDelete