Sunday, October 17, 2010

bermula lah stowy mowy..

semenjak dah ade blog ni kan macam-macam lah nk crite ni kan..
isshhkk ta sabo eh rasenye..
jap2 starting ni kne bace2 sket..
marang krapu marang kepunden,
marang sekeper,
gedak geduk ahh.(2x)
gedakk gedukk ihh(2X)
gedut gedut gendotttt..
hah bawu ley bace blog ni..hahha




al-kisah..taiiipppp..
bermula lah stowy mowy..
aku de FAMILY yang sgt sporting..
aku syg family aku niyh..
tenkiu god!bemulelah cite..aku tunjuk la eh semua muke wanted yg kowng nk tgok ni..
hahhaha

WANTED PERTAMA!

SHAHRIN NORDIN
a.k.a my DADDY ah..
hah ni la die..ta salah ag daddy ku yg tercinta!

WANTED KEDUA
umikasom said
a.k.a my MUMMY
lebiu muah muah

WANTED KETIGA
NUR ALIA SYAHIDA
a.k.a taek lalat! oppss silap!
kak long kuh..hahha
muke ko ta yah nk poyo sgt la kt blog aku niyh..haha

WANTED KEEMPAT
NUR ALINA FARAHIN 
a.k.a ANGAH
ok ke ta pe??

WANTED KELIMA
SHAZWAN SHAHRIN
a.k.a wan
ni la penjenayah yg dikehendaki skarang!

WANTED KEENAM
SHAFIQ SHAHRIN
a.k.a apit
ni pon same!hahhah

WANTED KETUJUH
AHMAD RASYEEQ AMZARI
a.k.a MY LOVE
hah ni bakal ea jadi fmily aku..coming soon.
hahha i lebiu lah abg..!

WANTED KELAPAN
OPAX

nak jugakk..interprim!
ni adek bongsu..hahha

so ni je la sebahagian dari keluarga aku yg tecinta niyh..
i loveyousomuch..
Muaahhxxxx...


wahh romantik ta mereka ni?
ofcourse la..ank sape la ni..hahha
dgn adenye mereka ni lah maka terhasil lah kami 4 org anak yg comel2 ni..
comel ke??hahha thankz mom dad!



taraaa..kami ank lah anak2 yg comel tuh..
wahh gitu..hahha
gedik!

2 comments:

  1. amboi..tang aku cm gampang kn..tuka balik..kutuk kau nnt br tau..xmau aja kau dah..

    ReplyDelete