Monday, October 18, 2010

myspace..!

Detik-detik yang i tgu..
hari demi hari membakar jiwa dan rage..
cheewahhh..hahahha
nanti dulu..

i nk cte cmne CINTA ku mule berputik..



Bila orang kata cinta pandang pertama itu tahi bull, anda 

rasa macam betul je tapi tidak sehingga anda rasakan nya 

sendiri kan.





Cinta pandang pertama macam perasaan sayang yang amat sangat paling dalam sekali bila kau pandang seseorang itu terus dari mata turun ke hati. Terus segala nya gembira bagi kau. Terus dari kau sedih kau gelak ketawa macam besok dah tak boleh gelak dah, hari ni last. Bila kau bosan takde benda nak buat kau godek semua benda, dengan harapan tiba tiba boleh busy, tapi bila kau nampak dia, kau terus fokus dekat dia sangat. Tumpuan pada dia terus lah. Memang apa-apa yang keluar dari mulut dia, kau hafal satu-satu ayat. Kau memang hafal siap selami nada dan menghayati perasaan bila nak ulang balik apa yang dia cakap kan tu. Memang sayang habis ah memang takde sedih takde air mata, semua gelak ketawa senyum kambing, kalau ada cili celah gigi pun nak gelak juga besar-besar.


firstly i want to  say thankz alot to MYSPACE sbb die,
aku dah jumpe jodoh aku skang..hahha
care perkenalan kitowng,mlalui myspace..
mule2 pas je die approve aku dr fren die then kitowng mule chat
then tnye about each other..
pastu betukar plak kepade YM..
die pnh ckp cm ta cye je mke aku kt mypace to..then kitowng pon ym la pastu wc so kt stu die da nmpk la muke aku dgn realnye..
then kiteowng wc smpi die tdo..
die suh aku tgok die tdo kt wc tuh..aku pon tgok je la..hahha
then before nk tdo uh kau de bg no fon then mlm tu kte sembang kjap..
tu pon kau bg no adek sbb fon kau ilang..
selang bape ari pastu aku contact kau da ta dpt..
then kte da lost contact..
one day tu kau on9 kat ym then kte sembang ag..
then bile aku tgok myspace kau aku tgok kau da relationship dgn org laen..
so aku ta nk kco idup kau,then aku bawak diri aku yg ta brape nk kecik ni kan..hahha


tah cmne kau ley chat ngn aku blk,kau mntk nk jd scandal ngn aku kejap time tu..
kau ckp awek kau ta taw..so aku ikot je la..then time tu kau dekat ikip,
kau stil contact ngn aku..tp ta lme..kjap je pastu kaw ilangkan diri cmtu je..


bpe taun lepastu aku dapat msj dari no yg aku ta knl..
lam msj tu ckp yg kau da tukar no then aku save je..lam hp aku de 3 no fon kau..
then aku mntk fb kau..so kte stil contact..


pastu tah cmne tegerak lak ati aku time raye ke-3 aku nk kacau kau kul 5

 pagi sbb telebih super saver aku ta beh ag time uh..hahha

tah borak punye borak..dah nk 1 jam aku tnye kau..

kau kenal ke ta sape yg call ni??

kau ley jawab ta knl...
pergghhh da lme aku call kau,kau ley ta taw spe yg call..kuang asm je..
hahhaha
then aku hepy gler sbb kau ta sombong ngn aku time tu..
aku kco kau ckp kau duk kg sbb sek2 bunyik ayam..hahha
mmg ta tenteram ah nk borak time tuh..sek bunyik ayam je..
pastu selang bpe ari aku ingt lagi..
kau try nk kne kan aku..kau call pakai fon rumah..
kononnye dari kolej bab sgkot ptptn lah sgt kan..last2 aku dpt cam suare kau..
pas pade tu kte da start rapat..


4 taun kite knl ta penah jmpe..
pergghh ni yg dikate kan jodoh ni..
hahhahh...
then kau ckp nk trun kl..pastu kite pon jmpe..
macam cinte pandang pertame la ni kan..
hahhaha
ni lah mamat yang paling aku syg n ta sgke da jd milik aku...










 ni lah mamat tu lau kowng nk taw..

ahmad rasyeeq amzari..



24 september 2010




ke alam percintaan..

wahhhh...

first meet..!



hah cmne??uke ke??
layak kah aku bersame die?


kau salu nyanyikan lagu tuk aku..

kau ckp aku la owg first yg dgr lagu kau..aku terharu gler time tu..sbb aku pk sape aku 

dalam diri kau..



aku suke dgr kau nyanyikan lagu 

keindahan pelangi adalah..

keindahan wajah mu sayang...peewiitt..

hahahha





No comments:

Post a Comment