Monday, October 18, 2010

meningkatnye aku ke zaman remaja

2008
kenape ngn taun 2008 ni??
owh tu tande nye aku da meningkat remaja..hahha
taun last aku sekolah di SMK TAMAN SELAYANG..
fuhh!! sekolah kesygan aku tuh..

                                              
                hah ni la lencane sekolah aku..cantek kan??
wooo bangge uh sekolah ni..
dahhh3x..mls nk cite panjang2..hahha
saat-saat ni la yg aku tunggu..
iaitu, last paper SPM..!!!
perghh bukan maen sewonok aku ble da beh paper...
pas je abeh paper aku twos ajak mmbe aku g mlepak
MELEPAK tu aktiviti wajib aku setiap hari..
ta ley tinggal doe. lau tinggal kompom aku demam..hahhaha
pas SPM ke before SPM ke same je..aku g mlepak je kje aku..
pas lek skola aku lek uma twos tuka baju,makan,kua balik..
(sure laa aku mandi eh..kowng msti ingt aku ta mndi an..
isshkkk mmg ta la an..hahhaha tp aku ta mndi pon aku wangi..)
ta de lam sejarah ag yg mgatekan mmpunyai masalah BAU BADAN..!
hahahhahaha

my mom salu bengang bab pas lek je twos kua..
one day uh jam kt uma aku da mnunjukkan kul 7.10,padahal jam astro baru kul 6.59..
saje je downg nk cepatkan jam kt dinding uma uh..
konon nye bajet nk mghrib cepat..
lau ta azan lom mghrib jugak kan...??
hhahahha
my mom sek kol je..tp saje ta nk angkt bab t die suruh blk..

dialog die bebunyik mcmni:

mom:asl call ta rei-reti nak angkt??lau ta fon tu 1 kg ley dengar

i said: (ceh!tgah mara2 uh ley ag nk perli2 aku..)
            fon silent la ta dgr..
mom:tgok jam da kul bpe asl ta reti nk blk..

i said:alaa lepak la dlu..ta remaje ah cmni..

mom:pale otak kaw!! len kali lepak ajak aku skali
         ni lepak ta ajak mane aku ta marah!

 i said:ishhkk betol ke mak aku ni..hahahha
tu la cite die..
hmm kowng ingt mak aku ni ta kuat gosip ke..
tu yg aku suke uh ngn mak aku..
die la mak aku,bezfren aku..
mmg terbaek lahh...
waaa loveyou lah mom!!

1 januari 2009

Tengah sonok2 lepak ni..ttbe2 fon aku bunyik...
tgok kt fon tetulis MUMMY KU..
perghh hati ni se bedebar je..(eksyen je lbih..)
aku pon angkat la an..
die suh aku blik uma..
dengan prasaan GEMENTAR+MENGGIGIL aku pon blk..
dah smpi je uma aku tgok maklong aku blah my dad dtg..
fuhhh ag la cuak siot!
pas je da jejak kasih salam,peluk cium sume aku pon duduk la sbelah die.
then die kua kan aku surat GIATMARA BENTONG!
perghh se nk pecut lari 40000 km lah cite die ni..
nak ta nk sok aku kne gak g sne..
mmg aku se nk nanges ah..
dah la lame 6 bulan plak tu..aku da la ta biase pisah ngn parents aku..
macam2 aku pk..mesti nk lepak dah ta bleh pasni..hahahha


hah ni die!
ta silap ag la ni..ni la tempat yg aku kne msok tanpe kerelaan aku..!
hahahha

hari first aku kt giat dulu,perghh mmg sedey tahap cipan la..
parents aku anta je aku dan sekutu dgn nye (barang2 aku)
then downg twos chow..
perghh ta taw ke aku sdey gler time uh..
airmate ni mgalir cam air terjun la...hahha
ishhkk malu laa g cte watpe..ta pe2 nk cte jgak..
then dpt knl ngn kwn2 baru..mule2 aku diam je..then pas bpe ari tekeluar la plak prangai aku yg sbenanye..yg suke cakap niyh..hahha

after 6 bulan ari terakhir aku kt sne..
pergghhhh...!!!
sedey lagi..ishhkk ta sgup plak nk pisah ngn dak2 ni..
nak ta nk aku kne gak tgl kan downg sume bab dah beh giat la..hahha
masing2 wat jejak kasih laa..pe lagi an..
tapi ta pe,thankz kt maklong sbb die yg apply kan aku msok stu..
so hasil die..
aku da pandai masak...heeeee......

preparation!

tgah masak..hihi

fries..!

taraaaa....!
hah ni la hasilnye..
chicken chop!

ni plak  lamb chop!
yummy...
skang aku da pandai nk ukir buah..
wahhh sungguh
ku ta sangke kau sungguh hebat sis!
kau hebat lam edit je la kan..yg ukirnye aku..
hahhah ta pe2 ko perlukan latihan ag..
t aku ajar ko jd pro cm aku..hahha
ni lah hasil yg aku blaja kt giat dulu..

No comments:

Post a Comment