Tuesday, November 1, 2011

29.10.2011

Kenduri Al-Hajj

29.10.2011
tarikh keramat bagi fmily aku.. hari ni nak cerita pasal kenduri my mom an my dad
nak pergi haji berape hari je lagi. sedih gilaa sebab ta pernah pisah selama sbulan
banyak tanggungjawab aku nak kene buat
especially aku diamanahkan supaya jage kedai BAKERY tu.
my mom banyak give support before dia nak pergi haji ni..so nak ta nak tepakse
yakin kan diri untuk handle kedai bakery tu..INA CHAIYOKK!!

my sis nak buat preparation untuk signboard

welcome to EN.SHAHRIN AND PN.UMI house

ni adek aku yg hensem lagi macho ni..katenye la kan..haha
suke sgt la tu tah mende yg seronok pon ta tau..

ni ekin bestfriend aku since kitorang tadika lagi sampai la skang.
ni family die..sayang semua.

tempat yang paling kecoh skali biase la semua org tau..
kalau dah mak mak berkumpul kan hihi..
ni semua my aunty sebok buat preparation nak bagi org makan after tahlil.

semua dag ready nak bace tahlil yg diiringi oleh tuan sheikh

anak dara niyh org sebok bace tahlil kat dalam diorang niyh sebok bergambar..
ehh tuan rumah pon de skali la..ahha

wan with anis
untunglaa kan baju same colour

ni abg hafiy along punye boifie
tapi yang sorang ni je ganjil lari tema.iaitu boifren aku..ahha

 ni mamat yang lari tema


bukan anak anak je,tapi mak mak pon sebok nk bergambar
mak borek anak follow..hahha
after tahlil so majlis makan pon bermula.


haaa ni lah suasana majlis jamuan makan dekat rumah aku
ade yang makan kat luar,yang makan dalam rumah pon ada..heee
seronok kan tgok diorang ni makan.rase lapar lak tetibe  =_= !

see! laki aku curang..haha
 
ramai yang datang..ni kawan my dad 

aku tak tau nak bg dekat parents aku so tercetus la satu idea dikepala
bukan dikepala lutut ye! nak bagi kek! SUPRISE....lalalalala




 taraaa....ni je yang mampu aku bagi
kek butter and tiramisu

 my bestfriend forever and ever
 
ina,ekin,nik and eca
membe susah senang..loveyouuall
termasuk lah budak kat bawah ni..name die NUR HASSYATI BT KANIMAN!
budak ni la yang aku paling sayang..ahha
semua aku sayang laa..=)


cehhh macam bergambar dengan artis plak kan..
yang sebelah kanan aku ni name dia ham
a.k.a bontot tonggek (hot) haha

yang sebelah kiri ni plak syed izmeer syafique a.k.a ucuk dorang ni bestfriend boy aku



adek aku paling rapat dengan rasyeeq,mana pergi same je dorang ni
bak kata aku dorng ni mmg saling menyayangi laa..haha


kami sayang adek..


hahha aku anak buah kesayangan pak ngah!


sesi mengamek number fon antara makcik and anak cik.HAHA



hope ayah and ibu selamat pergi dan balik..
kami sayang ayah and ibu..muaahhxx!
dun worry ina akan jage along,adek2 and kedai..




 

No comments:

Post a Comment