Thursday, October 20, 2011

my first anniversary...

hye dude..sory laa sebab dah lame ta updated blog kan..sumpah rindu gilaa
nak updated bende alah ni..tapi nak buat macam mane lately ni memang busy gila
sedih sangat sebab ta dapat nk updated setelah sekian lame..hihihi

lately ni busy gilaa dengan order,wedding cake,cupcake ect.
sampai laki pon kene tinggal jugak kadang2,sorry rasyeeq sebab ta de mase
sangat nk contact..balik rumah kadang kadang teros je tido..
tapi i ta penah lupa pon dekat you..hihi even busy pon sempat lagi 
la nak buat suprise..

act,kitorang dah setahun da..10.10.10 kitorang kapel
so baru je first anniversary dengan rasyeeq..10 hari yg lepas
now,baru sempat nk updated..hihihiaku datang sane sehari sebelum 10.10.11 
maknenye celebrate awal la kan..hahaha
aku gerak sane pagi ahad,pukul 9 dah gerak melaka.
then pergi pick up nik,veno and helmi (wali aku) org paling penting skali 
dalam cerita cinta aku ni..ahhaha

preparation before anniversary



card ni limited..
ta de dekat pasaran mahu pun di pasar malam berdekatan rumah anda..haha
handmade lagi..ni sume idea dari NUR ALIA SYAHIDA..
thankz sis..lap you!

ni lah hasil die

belakang card
ni la depan die..sweet kan ayat ni..haahah
ni model card kalau korg nak tengok..ahahh

eeewaaahh
ok card dah siap..ni lah model sbenanye..hahha
btw,bukan card ni je aku bg..ade lagi..

teddy ni lagi besar dari aku kan..nak peluk bukan main berat lagi..

yang ni pon penat nak cari idea mcm mane nak buat..
aku pegi cari kain baldu and tempah buat name then jahit dekat perot bear..=)
ta lupe jugak dekat bestfren aku yati,anis and wany sebab teman aku buat semua ni..

taraaaa....my suprise to my bbyboy

taraa..rasyeeq tekejot gilaa..agak kelakar la muke die time ni sbb die baru bgun tido.
hhahhaha..muke blur je dari aku sampai rasyeeq de kasi hadiah jugak..
tp ta boleh share dekat sini secret! ngeh ngeh..gedikkk

rasyeeq said he love me soooo much
and he promise  will not be looking for another woman..!
thankz rasyeeq..


then lepas tu kitorang jalan jalan melake..
pergi makan dekat chicken rice shop,karaoke..pusing pusing MP and DP..


suka berjalan merata rata tempat saja menyemak kan melaka
sebab tak lama lagi akan jadi orang melaka jugak kan so kene
biasa biasa kan lah diri dekat melakA ni..


entry kali ni pasal anniversary kitorang.kalau nk upload pic banyak sgt kan
so, korang tgok je la gambar mne yang ade ni ye..haha
                btw,aku nak buat pengakuan dekat sini yang aku memang sayang rasyeeq sangat2

SEBAB AKU SAYANG DIA
           1-dia lah sumber inspirasi aku
2-dia jage aku baik sangat
3-dia paham aku
4-dia always support aku time aku tgah down
5-and yang paling penting dia tahan and sabar dengan perangai baran aku
thankz ahmad rasyeeq amzari sbb sabar je slame ni.ta pernah merungut walaupun sekali

hope aku dengan kau kekal sampai bila bila..aku akan sentiasa berada disisi
kau if kau dalam kesusahan and yang paling penting aku harap kau ta curang la dengan aku kan..
statement tu paling penting skali kau kene tau HAHA
aku sayang kan hubungan ni..even selame ni banyak salah faham tapi aku ta salah kan kau pon.

hope kita kekal sampai ke jinjang pelamin
insyaallah AMIN..=)





2 comments: