Tuesday, January 24, 2012

tahun baru azam baru


Happy New Year 2012

hye sume sume dats men semua semua..hahhaha
tahun baru ni aku langsung ta updated kau kan blog 
sian kau mesti kau sunyi tanpe aku disisi kau kan blog..yepaaa
sebab aku pon dah lame ta jengok jengok kau and entry kali ni baru laa aku bukak kau..

sejak parents aku pergi haji lah aku busy semua aku ta boleh nak buat sebab 
aku banyak lagi keje yang nak handle. kedai adik adik dan kakak kakak
hahhaa..thankz to along sbb same same jage adik adik aku..

new year genting

alhamdulillah tahun  ni aku masih hidup dan boleh menjalani hidup seperti biase
aku tak lah manusia yang sempuran kan
tahun ni aku celebrate dekat genting.before pegi genting
kitorang pegi kenduri En.Helmi lecture KYM 
time ni baru nak gerak. jumpe budak budak dekat mall bentong..

kebosanan meland a apabila sedang menunggu rakan rakan yang lain
   hikhok hikhok..
now geng sume da muncul so gerak la pegi umah En.Helmi


ni lah crew crew cik helmi..
thankz kawan kawan selamat pergi dan selamat balik ke rumah masing masing

sungguh beronok ronok..hahha
now dah boleh da nk gerak genting..

yehaa akhirnya selamat jugak smpi..
kitorang smpi genting dalam pukul 4 petang mcm tu..
sejuk yang melampau dan teramat sbb cuace ta berape nk elok time tu
dah sampai jalan jalan dulu then gerak g MCD makannnn time
8.30 pm
si budak penyibuk..haha

10.30 pm
memang dah ta tau nak kemane bile nmpak tembok sume lari nak duduk
hahha sbb dah penat nak berjalan 1 genting

budak yang melampau gilaa nye..haha
dah lepas gilaa2 pastu sebok nak jadi cikgu pulak tu kan..
haishh adek ipar aku ni.hahaha


11.30 pm 
now da boleh gerak partyy jum..

lets go to the party..!!

 
  sangat meriah! 
semua boleh nampak kan betape bahagia nye family ni..hahha
dorang semua sporting..



party dah habis so semua duduk begambar..
dah ta larat nk bejalan..walaupon penat tp semua enjoy..
lepas je habis ni semua gerak pegi kedai makan sbb semua lapar..
so,lepas makan kitorang sambung borak lagi smpai lah pagi..tak tido pon
aunty,induk and kak wa je tido dalam kete yang lain jage kat lua..

disebab kan tak tau nk wat pe kitorng pon merayap je la sementare nk tunggu matahari naik
HOHOHO !!! merry christmas

oiii seksi nye!! hahaha

kebosanan melanda !

tengok org tua ni sebok sgt nak main game budak2
kusyuk lak uh dah ajak balik pon ta nak..nanti tarik2 menangis pulak kan
so bia je la die seronok main game tu..hahaha biar kan aje..

7.10 am
1-01-2012
yeayy ! dah pagi..
induk aunty kak wa and angah semua nak balik dah
diorang balik dulu sebab dorang gerak naik bas..
pagi tu sumpah memang sejuk gilaa..tak boleh dah nak bernafas sebab 
hidung dah krem ! hahahha

bye bye semua ! 
yang penting kami seronok..yehaaa
jumpe lagi kawan kawan..
next story..hehe

No comments:

Post a Comment