Sunday, November 21, 2010

products of MARYKAY

baru-baru ni aku dapat offer..*bulan lepas punye cte tapi nk cakap arini..hahah
aku dapat offer jadi duta products marykay..
membe dok sebok soh aku jd gak duta product tu kate nye muke licin suci lagi halal la..
hahah tu la kate mereka!
eh kau buta ke kate muke aku suci dalam debu..
hahhah...tapi sbb muke ni jugak la kerengga aku jatuh hati...
hihihi...malu laa....


teeetttt..! muke sebelum make up..=P

location: PETALING JAYA


 GEORGETOWN WHITE COFFEE
yahoo jum jalan jalan cari makan..

 order time!
bile MENU dah ade kat tangan hah masing masing 
perah otak pikir nak makan ape..hahhaha kang pilih pilih skali ta sedap sape
nak makan..dah membazir..so masing masing dengan muke ketat pilih makanan


hahaha muke cam kepek penyek!

taraaa...akhirnya!
hahhaha sedang bebahgie besame mee!




anda penah dengar barangan MARYKAY??
bagi yang ta penah dengar tu hah arini i nk kenal kan u all dengan barangan marykay ni
product die bagus suci lagi halal..


make over da nk start..!
basoh muke ilangkan semua make up yang ade dimuke..
dan siap sedia untuk di make over!

muke sedang diperbaiki!
harap maklum...
sile tunggu sebentar lagi..terima kasih



now! muke dah beh conteng..hahhaha


sesi photoshot pon bermule..=P

beli lah barangan MARYKAY..
bagussss..........=)

posing time..!
bile muke da berat ngn mende2 ni sume pe lagi sume dok sebok nk 
snap snap..nk penoh kan memory kamera yang ade..hahha
tapi pic aku mesti kne ade..mane ley ta de..

smile!


terase diriku berade di syurga..hahha



thankz to MARYKAY coz panggil tok laku kan product korang..
pasni kompom ah product ni laku..hahhaha
best plus penat sgt..n enjoy gler..maybe next time ade lagi..
now,time to sleep! ble da penat msti da nmpk bantal busuk an if kat tepi jalan pon...
mate pon da segan segan nk bukak..n now kitowng nak balik da..
bye bye marykay..
















No comments:

Post a Comment