Sunday, November 28, 2010

kembali ku ke shah alam..!

pagi pagi lagi da kne bangun..
walaupon mate ni rase berat sangat nk bukak tapi ta kre kne bukak jugak sbb aku nk g jalan jalan..
weeee..pi jalan jalan sat noh..
malam tu aku tdo awal sbb sok nye aku nk kne bgun pagi..
tah macam mane rupe aku tdo pon aku ta taw.. macam ni kah??


ke macam ni??


macam macam mane pon ta ksh la jnji tdo dengan nyenyak nye..hahaha

aku bangun patu mandi tros gerak kedai sbb anta adek2 aku dulu..
ta kan nak bawak skali an pegi jalan jalan..
ouh..ta ley la macam tu..sebok je nak ikot angah pi jalan jalan..
NO WAY! hahaha..
bukan kedekot tapi terase macam bawak anak anak plak..yela t da cukup mase nk bg makan lagi..
sangat lah leceh!



WELCOME to SHAH ALAM ALINA...

wahhh..kedatangan ku dialu alukan oleh semua penduduk di shah alam..
dengan riak nye aku mlangkah kaki lagi ke shah alam..hEee..
walaupon da STOP study tapi kawan kawan stil contact ag even da lame ta jmpe  ngn dorang...
rindu gilaa kat semua..

11:00 pagi
aku da gerak ke shah alam
sorang sorang aku pegi tanpe beteman kan dengan sesiapa pon..
aku ajak esha die ta ley g plak..so tepakse la g sowang sowang if se cuak sket pon ade..
tapi sbb nk jmpe kawan nye pasal sgup redah gak..

12:00 tengah hari

yeeaahhh akhirnya aku smpi jugak kt shah alam..
selamat sampai akhirnya sebab aku mantain bawak 80 je meter aku..hihihih
malas nk tunjuk bakat sebagai racer..stakat jalan raye ta pndang la..hahaha
NOW! lokasi aku kt uma sewa..owg petame yang aku jumpe SITI SARAH MULOP!
then jumpe NUR SHARINA NAZRI!
weyhh windu kowang..siyes ni..bukan cobaan,bukan main main..=)
ini betul betul mambang! hahahha..

SEE!



NOW! nak gerak g kolej nk uruskan segala hal hal yang ade.
terubat jugak rindu aku kat kowang...

aku nak drive laa...
ta sempat nak cakap dah snap..hahha
dah jum moh2,kita pi koleh sat noh pi uruskan hal kat accaunt department


me with sharina...aku taw sume windu aku kan..
yeee aku pon same sayang kamu..dalam sebok uh 
ta abes abes ag nk snap pic..hahahha
jalan tah ke mane..kang lau sesat sape yang susa..??sume susa..


wahh lepas dah abeskan hal kat kolej aku da free la makne nye!
dah boley wat ape yg kite suke..hohoho..
hepy bangat deh! lpas g kolej aku g jmpe budak budak ostel dulu..
sumpaah windu sangat.hEeee....
NOW! aku da lapa..aku nak g makan la kan sbb aku ta breakfast dari pagi..
perot pon da bunyik lagu GOYANG INUL.
pe lagi mlompat lompat la g cari kedai makan..
kebetulan bella,azim,paly,ucok..dowang tgah wat asgment yang ta siap ag tuh..
so kitowng lepak KFC seksyen 13..
huuUHHuhhhh.........

                                         ting! aku da smapi kat KFC EXTREME PARK..
                                            jum kite pi kaco dowang wat asgment..hihi


ade kale kite kene kacau budak budaak ni..
kadang kadang rase kesian pulaakk..baru msok sem dah kne wat asgment..
tapii pedulik ape aku tetap nk kacau kowang gak wat agment..hahha 
SEE! aku nyibuk..tapi kowang still nak pose kan.hahha gedikkk...

                                                          aku ke sane ke sini..
                                                        kacau semua orang..hahhha

hah yang sebelah kanan tu name die bella..die budak klas aku dulu time kat kolej
aku suke kawan ngn die,sbb kitowng lau jumpe kepoh cam mak nenek je minah ni..hahha
yang depan die tu plak ucok! ko sungguh rajin bile di depan kamera ye! kaw nk tunjuk yang kaw rajin
la tuh kan..hahha ta yah nk focus sgt laa..yang nmpk tangan tu tah sape tah name die aku ta ingt..hahha
pas da siap kan asgment kitowng nk lepaskan tension kat PAS shah alam..pi KAROKE!
yeeaahhh..sonok sonok..ngee~

                                            jum kawan kawan pi karok! ta sabar da niyh..hihih

                  setengah jam kemudian...

sampai sampai je kitowang twos cari liff..mule-mule mmg la kosong pastu tgok pe jadi..
ceehhh!! aku tersepitttt.....nak benapas pon ta ley macam macam bau
 hahha ta sanggup aku nk redah onak dan duri ini..terlalu tajam bau nye..agak mendalam..
da macam ikan sadin dalam tin..

SEE! aku kat blakang skali..depan aku da la ara..sume pakat nk himpit2 aku..
jahat tol downg niyh! tapi ta pe walau ape pon aku masih mampu lagi tersenyum dengan riangnya..
heeEE....


   hahhah melalak la kowang smapi lebam..pas g karok kitowng pon gerak balik
   tapi bukan balik ke rumah..pe barang balik awal awal ta mude la..hahha
   then kitowng g DE jumpe sahabat baik lagi sowang...teeeettttt...!

                                      noreen,nuwin and me
lame ta lame jugak la kitowng lepak..sbb nak lepas windu punye pasal kan..
lepak punye lepak ta sedar jam da kul 6 lebih..waahhhh time too sleep! hahhaa
eh time go back home laa..t lek uma senja senja ta elok jugak..anak dare kan..heeee!

sudah sudah..aku nk balik..laen kali kite pi lepak lepak lagi uke..
lau sape2 windu aku,kowang call je la k..lau senang senang kite kua lagi...
pastu aku gerak balik selayangku sayang..hihihi..
tegerak ati plak kan nak call ma sis,rupe-rupenye die tgah nk g mlepak..bukan nk calling..
nk kua senyap2 je taw..tapi aku da taw ta gune jugak kan..ta kire kaw kne bawak aku lepak jugak..hahha
dengan perasaan hepy (guling guling atas seat kete ) aku pon gerak pi jelatek..
 then kitowng gerak pi makan kat keramat..

2 jam kemudian

dapat calling dari en shahrin....

my dad : hey waasupp anak anak ku..
me: aloo wasuup daddy! what do you want??
my dad : balikkkk!!!! kaw tunggu ape lagi,da pukul bape da ni..
hahhah kene mara...pe lagi cabutttt la balik..
ta paham paham lagi ke..
tata...nak balik dah ni...

No comments:

Post a Comment