Sunday, November 21, 2010

bosan! kene tinggal lagi..



agak lame ta post blog..
padahal baru bape ari yg lepas..hihihi dan hihi
aku da bosan tahap gaban ni..so dari buang mase bek aku post pe yg patot kat blog ni.
mak aku kate jgn buang mase!

MASE tu kan emas sayang! mak aku kate lagi,jangan buang mase tu ina oii...
g la wat bende pekdah sket..!
g la post kat blog ko tu..hahha
ag layannnn....thankz mom!
ta yah tdo so beblog je la ea..

jap lagi kne tinggal ag..=)
ooyeaahhhh...so wat la pe yg patot tok ilangkan bosan..
hahhaa..hahhaa..dan hahahha..
hanya hahha je yang ley buatkan aku hepy!
hahha dan hahahha..tu je yg mampu aku ungkap kan dengan kata-kata..kih3x..
ngok ngek lah kau ina!

seb bek aku sayang kau!hahha
ta pe laa sayang..t lau da free nanti text la uke..!
u still in my heart poeba! hihihi
saye sayang awak laa gile...
sayang sangat sangat..!

awak jauh dengan saye tapi awak dekat di hati saye...
jangan lupe jage diri awak tu ye sayang...
saye ta kisah awak nk buat ape pon..
saye ta kong kong awak..saye nak awak bahagie bile dengan saye..hhahha
ta nk awak kusut2..
have fun ya!






No comments:

Post a Comment