Monday, March 7, 2011

time square

yeepee ! minggu ni aku cuti 2 hari sabtu dan ahad. sebab nanti 3 minggu aku ta dapat cuti !
nanti along ta balik rumah for a 3 week sebab die ada hal. so aku keluar pergi time square
wif ma lovely honey ECAA. sebab aku nak pegi shopping ! aku just beli wallet je.so aku gerak dari
rumah pukul 12.30 aku stuck dekat kl nak dekat 1 jam.huh ! hari sabtu kan. time cuti plak. so sabar je la.

 hari ni aku selesa nak pakai baju yang bewarna hitam . bukan nak cakap aku ni comel tapi tah paham paham sendiri la..HAHA.actually aku memang suke warna hitam. =) so aku pakai baju ni mase pegi time square . cuaca agak panas so gaye aku hari ni ikat rmbot ! hihi malas nak deco rambot yang macam ekor kuda ni.
                                                             uke ta macam ni ? ke sakai. HAHA

aku sebenanye ta tau nak shoping ape,tetibe lalu pulak dekat saloon TS tu so singgah la kejap.
ingat nak buat rambut tapi mr.rasyeeq ta bagi. die cakap kalau buat rambot jangan text dengan die.
sayang punye pasal kan so just potong rambot depan je =).abang dun worry bby akan tetap dengan rambot ekor kuda ni . HAHA. ta jadi nak buat curl.agpon just survey je .harga ta de la mahal sangat  RM 250 je . sian kerengga saya duk tepikir terbayang bayang macam mne la muke aku lau rmbot curl.
bby ta jadi buat so ta yah pikir lagi tau..=) sian nanti ta tido lena kang.

  

 muke ecaa yang terpaksa senyum sebab die tengah bengang ta dapat nak amek hp die.
sebab center die da tutup. center tutup pukul 5. tapi kitorang sampai dalam pukul 5.03 minit !
memang bengang la minah ni. HAHA






                                                                 sumpah buruk kan aku ??
                                   sumpah gemok ! HAHA. kerengga jangan cari laen tau !

                           adek ku sayang.dia lah teman segala duka. dia akan ikot aku kemana aku pegi.
                                      kitorang pegi jalan jalan then kitorang pegi makan aiskrim BR !


 hah ni aiskrim yang aku makan dekat BASKIN ROBBIN.
perasa jamoca almond + chocolate chip. two scoop only RM 14.85.

 layan doe makan aiskrim ni.

da sakit pinggang da ni.so next location ANDALUS !

 hoho shisha time.


 bosan yang teramat sangat !
so aku pinjam spek mmbe ecaa.nerd gila muka aku.dulu nak jadi cikgu tapi ta jadi.HAHA

dah habis lepak.masa untuk mengundurkan diri ke meja andalus !
and go back home ! best plus penat.bye bye=)

No comments:

Post a Comment