Thursday, March 3, 2011


malam ni aku rasa kusut sangat sebab aku rasa jiwa aku kosong. ina aku tau kau kuat kan
tolong jangan macam ni. please ! aku merayu. aku ta kuat macam mane yang korang sangka .
ina kau  bukan perempuan yang lemah kan. kenapa dengan aku ni ??


ye memang aku tak kuat nak hadapi semua ni . tapi korang salah yang mengata kan aku kuat semangat
aku sendiri tak tau kenapa dengan diri aku. lagu malam ni sesuai la dengan entry aku kali ini.
lagu yang hanya menjadi ingatan dan kenangan .HAHA senyuman yang penuh dengan pura pura .
ina..ina.. kenapa kau rase nak gelak lagi even kau tengah sedih. airmata keluar rasa macam air terjun.


tiada ubat yang boleh sembuh kan seluruh jiwa raga aku ni. kecuali aku sendiri yang pegi berubat.
ia akan baek dengan sendiri nya. yes ! jangan risau uke sayang. 


banyak lagi keje yang nak kene pikir. mula kan hari esok dengan mood yang ceria.BYE.



No comments:

Post a Comment