Tuesday, February 1, 2011



hari ni terasa nak cerita tentang RUMAH yang tak seberapa mewah..
dimana disinilah tempat saya sedang bermanja manja bersama family tercinta
saya cuma nak bgtau dekat sini yang saya tak sekaya awak semua..cukuplah sekadar ada tempat
untuk berteduh dan tidur..krrohh krohh..=P hahha nak cerita dulu oke ! cerita dulu nanti baru boleh tido.

GARAGE RUMAH
 
ni tempat letak kereta my sis ngn my dad..ta pe aku beralah je la kan..haha
mentang mentang aku bawah umur kereta aku kene campak jauh jauh..tapi ta pe aku ade garage aku sendiri so sikit pon ta heran laa.hahha
 
see ! garage herbie aku muat muat je
so ni tuk aku sorang ta de sape ley kacau..

BUTIK

yang ni bilik serbaguna kami satu family..
kenapa di serbagunakan?? sebabnya kadang kadang je masuk bilik ni.sebab
tak berapa suka sangat nak masuk bilik ni..ta penting sgt..hahha so time perlu je la kite guna bilik ni
dekat bilik ni lah kitorang simpan segala khazanah yang ada.dekat sini lah bilik iron,
almari baju adek adek semua la senang cerita.tak kan lah nak cerita semua nanti malu laa..hahha
nak tengok ala ala butik? meh sini kite tinjau buat serbu ala ala melodi lagi..

  tu yang berdiri tegak ala ala nak nyanyi lagu negaraku tu iron baju
keding je kan.hahha




ni ruang tamu aku nombor 2..tempat ni jarang orang lepak
so kalau ade ape ape event baru duduk kat sini..
contoh macam bergayut dalam handphone ke..ahhahha event jugak tu..


contoh event seperti ini! wahh party2..jum berpesta.haha
apa lagi bile mak bapak dah join sekaki ta jadi ape la..


ruang tamu utama ta de picture ..lupe nak snap..ahha


bilik tidur


hah ni bilik tidur..slagi tak tido kat sini selagi tu tak nyenyak..hahha


dapur


ruangan ini tidak boleh di tatap lama lama sebab BESEPAH !! haha..
banyak lagi yang nk dikongsi tapi kite tunggu episod dua k..=P
ta boleh nk tunjuk semua..sikit2 dah laa..ahhah
kalau nk tengok semua sudut rumah i jangan malu jangan segan datang la rumah..
tp orang yang tertentu je yang boleh masuk..hihih

bye bye .. =P





 

4 comments:

  1. yaksss xmalu pinjam katil aku. aku tahu kau malu dengan katil sendiri. sbb BERSEPAHHH!!!

    ReplyDelete
  2. abg nak masok??
    abg nk msok mane?hahha of course la boley..
    hihih

    ReplyDelete
  3. laa ko ni long wat kantoi la..
    sebok je tau..hahha

    ReplyDelete