Wednesday, February 16, 2011


hari ni hari selasa so bemakna??
aku cuti sebab maulud nabi
yahooo cuti..!! hahha
hari ni aku nak spent time dengan family aku..
dah lame rase ta keluar sama sama kan sebab masing masing keje,study
nak kne tunggu semua balik dulu baru dapat keluar dengan family.
tapi sayang,shazwan ta dapat join sebab die ade keje nak kene buat.

so plan hari ni adalah tgok wayang cerita 
sini ada hantu..
 perrghhh !! nak kate menyesal pon ta gune nak kate ta best pon nanti 
ada orang kecik hati,so tengok je la memandangkan tiket dah beli..
ingat kan mula mula seronok macam hantu kak limah..
rupa rupa nya ta best langsong..so layann je la kan..


now aku dekat wangsa walk !
sedang berjalan jalan sambil makan angin.


mak nenek ni pon ade jugak..
die mane ley tgok aku begambar mesti nak jugak

begambar tempat same kan..dah ta de tempat lain dah sbenanye..
hahha..ni dak lia ni sebok je amek port aku..
sume alia..hahha sian sian..
dah lepas g jalan jalan sekarang pegi makan dekat restoran ayam penyet!

jum jum !


me wif my younger brother a,k.a justin bieber (bajet nak jd cam JB je..hahha)
eee budak gedikk


masing masing tengah pikir nak makan ape..ahha
sian betol la







ayam penyet !


wahh banyak nye kau makan..haha


hohoho aku da kenyang ! thankz daddy..

bersama peguam negara iaitu a.k.a daddy saya
sekarang sambung jalan jalan kat dalam mall =P
ni boifren baru kitorang..hahha
sayang daddy saya !

aku sayang kau..
kau sayang aku tak ??

nakkk balikk ! ta kire..
disababkan hujan la aku terpaksa tarik seluar sebab ta nak kasi kotor
tapi akhirnya kotor jugak sebab tekene lecak..
sengal betol la !

amek gambar time hujan lawa katanya..
hahha pape je la long oii...tapi yang penting mane aku nk snap kat situ jugak la kau nak

bye bye..nak balik dah ni..

2 comments:

  1. babeeekk la kau!! xpe2. kne kn aku.haha syg kau jugak la ngek!

    ReplyDelete
  2. hahahha
    alaaa rilek la..
    kau sorang je la kakak yang aku ade..

    ReplyDelete