Monday, December 6, 2010


get ready for the trip


rasyeeq drive carefully sgt sebab die tawu die blom kawen lagi an..hahha
sebab nya?? die pikir owg tersayang ade kat sebelah laa..
sampai je atas kitowng lepak dekat batu berayun dulu..


hah skang kat batu berayun..sonok lepak sini..ley jerit sekuat hati...
abaangg iloveyousomuch...


sayang pinjam sweater..i sejuk..hihihi

sayang muchuk saye..=)


masing masing melepaskan windu



i love you so much..
saat kau berade disisiku..aku terase sangat bahagie..
bulan dan bintang menjadi saksi pertemuan kite pada malam tu..
malam tu kite luahkan perasaan antara satu same lain..
aku nk kau tawu yang aku btol sayang kau..aku ikhlas sayang..



kau peluk,kau dakap,kau cium dengan eratnye
dengan penuh kasih sayang kau berikan pade malam tu menunjuk kan betape rindu 
dan sayangnya kau dekat aku..aku ta taw mcm mane nk cakap betape happy nya aku pada
malam tu..hanya aku dan kau dapat rase kan betapa indah nya dunia


bile hari dah siang masing masing siap tuk keluar untuk membeli tiket!
wahhh sejuk giler,kabus pon tebal..nk keluar kete pon takot
rase macam ade bom je smpi takut nk kua sebab tkot beku..hahahha
rase mcm duduk dalam freezer..


terase macam dekat UK..hahha


nak jugak budak budak ni..hahha


pon pon pon.....
tepi siket kitorang nak lalu....


marry christmas santa!


masing masing muke da penat..ngee~

sume permainan kitowng main..agak letih la sebab ta tdo satu ari kan..hihihi
ta pi penat pon berbaloi..hepy ta terkate..
then kitowang g makan at marry brown..

minum air cappucino..masing2 duk bancuh sendiri..
tah sedap tah tidak aku pon ta taw..ahakz


lepas je selesai kitowang pon balik awal sebab nk kejarkan mase tuk 
pegi ke kg baru plak sbb along ajak g makan sane..rasyeeq drive sorang2..yg laen sume hanyut dibuai mimpi indah..hahah sian sayang aku kne drive sorang2 ta de sape nk teman kan..haha padan muke!
tapi pas da sesat tu aku pon mintak tukar..aku plak drive..
sian die aku ta le sekejam yg kowng sangke an..hihih
aku bg la die tido pulak..


tgok! lepas letak kepale je die twos hanyut..macam da kne dodi twos lena tido
cehhh!aku lak ta de sape nk teman..tp seb bek la esha ade..die la yg teman aku drive smpai kepong..
then malam twos g makan and last destination aku gerak puchong
nak anta rasyeeq balik uma auntie die..emm sedey sangat..ra se berat nak bg die balik..
se nk peluk je kaki die tu ta nk kasi die blk..tapi apekan daye tepkse jugak la kne bg die blk..
huhuhuh..

sumpaah seronok sangat dapat jumpe u sayang..
walaupon penat tapi bebaloi..hihi
loveyousomuch...
mmmuaaahh muuaaahhh

2 comments:

  1. bapak jiwang dohhh ayat kau! tak boleh bla! geli!

    ReplyDelete
  2. aku pon geli gak sbenanye..hahahha
    saje je gatal nk tulis mcmni

    ReplyDelete