Sunday, December 5, 2010

2 december 2010

khamis..

hari ni banyak gler order..aku kne siap kan 91 roti!
OMG sempat ke aku nk wat ni.petang nak g dating ag..nak ta nk gagah kan diri

pe lagi pecut twos wat roti..alkisah la pulak kan..roti aku ta jadi!
 OMG lagi la frust..twos kene mara ngn mak aku..
gile laa ta taw pe yg ta kne..lgsong kne bancoh baru..tepung 4 kilo buang mcmtu je
pagi tu mmg ta de mood gler..tp nk jmpe rasyeeq kne wat cepat jugak..hihihi

hari dah petang tapi keje ta siap ag..nak ta nak tepakse date lam text je.
tgah sebok2 wat keje ttbe de customer dtg..dowang sume suh aku g depan..
cam pelik je sume wat busy la konon.tepakse la jugak pegi depan..
baru je nak tnye nak cari kek ape ttbe mamat tu toleh..
OMG! rupe rupe nye kerengga aku dtg wat suprise..hahhaha

b4 tu duk sebok tgah text ckp tgah tgok tb la..tipu suda..!
rupe rupe nye da smpi kedai..

akhirnya...yeahh aku dating kat kedai je..hahhaha


tgok tepakse bawak dulang g dating..hahaha
sory syg ta dpt nak layan u sgt sbb bz..



  
apit,rasyeeq and amin (cousin)
sudah mesra plak besame abg ipar mereka2 ni..hahha


SEE! sempat lagi bermain PS..


oppss! sory bukan nk cite pasal tudung saji..tapi nk cite pasal menantu kesayangan 
hahhah..kat kedai kan cmni la keadaan..
nak jadikan cite mak aku ckp bgus budak rasyeeq ni..cerah mase depan..padahal..hahha aku je yg tawu..
kan sayang kan..tapi ta pe dun wory owg laen ta taw..kih kih kih
die jadi imam kepade adik adik ku ini..bgus kan laki aku..ngeee~

so arini kisah nye aku dating kat kedai je..
rasyeeq da jmpe ngn parents aku..hope kitowng kekal la sbb da bwk jmpe fmly kan..hihihi
pas je beh kje aku pon kua ngn rasyeeq g makan.then lek uma masing2..

iloveyou so much

No comments:

Post a Comment