Monday, January 17, 2011

serasi atau tidak???




antara aku dan si dia

tajuk ari ni yang aku nk cerita SERASI !!
persoalannya???
adakah kami serasi bersama??
mungkin ini secara kebetulan? ohh semestinya kami sememangnya serasi bersama..
bak kate orang tua tua memang die lah jodoh saya..

                                       ahmad RASYEEQ amzari                  nur ALINA farahin                     


see! semua orang tolong bukak mate,tengaok dekat screen masing masing
tengok betape serasi nya kami berdua..
hahhaha yeaahhh saya memang sayang mamat ni..
walaupon die gile,die tetap dihati saya..
bukan nk berlagak or ape tapi dah terbukti yang kami memang bahagia!
hahha...
ade sape sape nk kecoh?

adew aku kesah??

tutup mulut..pusing blakang..jalan terus jgn pndang 

blakang..

or i will kill u..haha

2 comments: